זה לא רק אוכל. זו גם הצורה.

אלפי אנשים שנהנים ממפעל ההזנה הכביר של עמותה לנזקקים "בית התבשיל" ומההיקפים הבלתי נתפסים של כמויות הארוחות המוענקות בו מידי יום, לא גורמים למנהלי "בית התבשיל" לנוח על זרי הדפנה. הם רוצים שגם הנתינה תתבצע בצורה מושלמת, מכובדת.

זו מטרה בפני עצמה. כל הנזקקים הנהנים מידי יום מפעילות "בית התבשיל", זוכים בו ליחס חם, מכבד ומחבק, כחלק בלתי נפרד מהיעדים שלשמם הוקם "בית התבשיל". יעדים שקבעו כי "בית התבשיל" יעניק ארוחות מזינות ומושקעות, בדקדוק ובהשקעה לא פחותה של מתן כבוד ראוי ותחושה רצויה לכל נזקק.

זה לא תור לחלוקת אוכל. זהו אירוח מוקפד תוך שימת לב לכל הפרטים ונטיעת הרגשה כי אורחי בית התבשיל הם אורחים מכובדים ורצויים, אורחים שמרגישים שהם נמצאים בבית שלהם.

לא פחות מכך.

שירגישו אורחים מכובדים ורצויים, עד שטעם הבושה יפוג מהם ויפנה את מקומו רק לקבלת חיזוק ושובע.

זוהי בדיוק הסיבה שבימים אלו יוצא בבית התבשיל בצעד נוסף של נתינת אווירה מכבדת ונעימה לכל האורחים: שיפוץ מקיף בבית התבשיל בבני ברק.

השנים הרבות של פעילות יומיומית והאירוח הציבורי האינטנסיבי, שחקו לחלוטין את התנאים ב"בית התבשיל", והוא הלך והתרחק מהמענה המכובד ש"בית התבשיל" רוצה להעניק. זוהי בדיוק הסיבה שמושקעים בתקופה זו סכומי עתק בשיפוץ המקום.

המהלך והחזון מיושמים על ידי השקעה כבירה בתשתיות המקום, מן המיזוג ועד לחדרי השירותים, משיפור האיטום במבנה ועד להשלמת מראה נעים ומזמין לכלל הסועדים הרבים.

השיפוץ כולל גם מהלך חשוב נוסף, שכל כולו לב ונתינה: הנגשת "בית התבשיל" לנכים.

אמנם משאבים אין, אבל הצורך החריף דורש את שלו. פניות רבות של נכים יוכלו להיענות עם השלמת השיפוץ וכל הנדרש לאירוח נכים, אשר עד היום לא יכלו להינות מהמקום.

זו המחויבות שלנו. זה האוכל שלהם.

לאורך השנים הפך מבנה "בית התבשיל" למקום  צר מלהכיל את כל המבקשים לסעוד בו.

במסגרת השיפוץ הנוכחי, "בית התבשיל" יתעצם תוך זמן קצר למקום מכובד ונעים, גדול יותר, הנותן לנתמכים את התחושה הרצויה והטובה ביותר. בנוסף, יוגדל המטבח באופן שיכול לתת מענה לכמות ארוחות בהיקף משמעותי מהכמויות שיוצאות ממנו היום.

תכנית השיפוץ הנוכחי, תדאג לכל הנזקקים הנהנים ממנו מידי יום למיזוג נאות, כדי שהפינה התומכת של אומללים אלו תיתן מענה חם בימים קרים ומשב נפש צונן בחודשי הקיץ.

במסגרת השיפוץ, "בית התבשיל" יהפוך למקום מסביר פנים יותר, מזמין יותר, ולבית מכובד שמעניק אירוח נעים יותר לאותם שגורלם לא שפר עליהם.

ובעיקר – יהפוך השיפוץ את "בית התבשיל" למזמין ומסייע גם לקהילת הנכים, וכך יוכל להעניק את הקיום היומיומי ליותר אנשים, שלא יכלו עד כה להנות מהארוחות במקום.

זו המחויבות שלנו, זה האוכל שלהם!